Пошук
  • era921

Ремонт генератора / стартера

Генератор являє собою важливий вузол, який є в кожному автомобілі, так як саме він є основним постачальником електричної енергії. Якби його не було, то автомобіль просто не міг би їхати, а системи б не відповідали, тому дуже важливо стежити, щоб він завжди знаходився в справному стані. Щоб мати можливість виключити ті чи інші поломки генератора, необхідно проводити його регулярну діагностику і в разі виявлення будь-яких проблем, відразу ж їх усувати. Якщо ви досвідчений водій, то ви напевно знаєте, що генератор може мати приховані поломки, наприклад багато хто стикається з тим, що зламаний діодний міст зменшує вихідна напруга, а поламаний електронний регулятор його підвищує. Виявити таку проблему можна тільки при проведенні тестування.


Якщо ви хочете не турбуватися про те, що генератор на вашому автомобілі працює справно і ніяких проблем в ньому немає, то ви можете звернутися до нас. Для діагностики ми використовуємо сучасне високотехнологічне обладнання, яке дозволяє нам отримувати всю інформацію про стан генератора, і в разі виявлення будь-яких проблем, відразу ж їх усувати. Самостійно займатися ремонтом генератора не варто, так як можна ще більше його пошкодити, і тоді вартість ремонту буде вище.


Якщо ж говорити про стартері, то він є не менш важливою частиною будь-якого автомобіля. Тому важливо звертати увагу на всі ознаки, які можуть вказувати на те, що він вийшов з ладу. До основних з них можна віднести:

  • стартер крутиться повільно. Це може бути через те, що в ньому поганий контакт або ж вузол електродвигуна вийшов з ладу. Не варто забувати про те, що є необхідність у перевірці стан масла, так як можливо, що воно загусло;

  • якір стартера обертається, а колінвал - немає. Причиною такої ситуації може бути провідна шестерня, з якої вони вступають у взаємодію з маховиком. Це може бути спровоковано тим, що шестерня має знос, або ж висунута недостатньо

  • під час запуску ви чуєте клацання в стартері;

  • при спробі запуску двигуна виникає металевий звук. Це може бути спровоковано тим, що маховик пошкоджений, або ж виникла поломка в підшипнику вала;

  • якір не обертається і не створює ніяких звуків. Цілком ймовірно, що в мережі немає напруги. Якщо ж ви впевнені в тому, що напруга є, то можливо, що проблема в витягати реле;

  • якір не обертається, але ви чуєте шум. Цілком ймовірно, що проблема в недостатній обмотці, або ж в поломці щіток;

0 перегляд0 коментар

Останні пости

Дивитися всі

Кузовний ремонт автомобіля

Всі сучасні автомобілі радують не тільки широкою функціональністю і комфортом використання, але і своїм відмінним зовнішнім виглядом. Багато власників автомобілів роблять багато для того, щоб зберегти

Діагностика двигуна в Києві

Якщо ви досвідчений водій, то ви напевно знаєте про те, що важливою частиною будь-якого автомобіля є двигун. Він є досить складним механізмом, який включає в себе велику кількість різних елементів і в

Ремонт двигуна в Києві

Перше, що вам варто знати про ремонт двигуна, так це те, що він може бути простим або капітальним. Якщо розглядати перший варіант, то він має на увазі під собою відновлення ДВС до заводських параметрі