top of page
fan_clutch_img03.jpg

РЕМОНТ
ВЯЗКОМУФТ / ТЕРМОМУФТ

Вязкомуфта вентилятора (або як її іноді називають термомуфтa) працює в системі охлодження двигуна і регулює повітряний потік, керуючи швидкістю вентилятора відповідно до температури навколишнього повітря навколо області радіатора так, щоб оптимальний тепловий режим був збережений в системі охолодження двигуна. 

 

На корпусі термомуфти стоїть температурний датчик, який реагує на найменшу зміну температури, а внутрішня силіконова зчіплюща рідина своєчасно змінить швидкість обертання вузла.

 

Ви будете пересуватися в пробці або по трасі, вязкомуфта швидко відреагує на зміни температури. Управління швидкістю вентилятора мінімізує втрати потужності, створює оптимальний температурний режим і додасть тиші в роботу двигуна.

Шум вязкомуфти / термомуфти іноді очевидний при наступних факторах:

 

  • коли вентилятор працює в режимі максимального охложденія;

  • протягом перших кількох хвилин після запуску двигуна після тривалої стоянки.

Шум вентилятора або надмірний рев будуть неперервні при високих оборотах двигуна (2500 об / хв), в разі пошкодження муфти в замкнутому положенні. Якщо вентилятор заклинив і не може обертатися вільно від руки, то він повинен бути замінений.


При нагрітих температурних умовах повинно бути присутнім деякий рух вентилятора, який може спостерігатися при обертанні вручну лопаті вентилятора. Це нормальна робота підшипника вязкомуфти. Хід вентилятора повинен бути від 5 до 10 міліметрів. Це не причина для заміни вязкомуфти.
 

Іноді по корпусу розвальцьовування можна помітити плями силіконової рідини. У цьому випадку необхідний терміновий ремонт або заміна термомуфти.


Якщо вентилятор і вязкомуфта вільно обертаються без температурного зчеплення, то термомуфти необхідно терміново ремонтувати або міняти, тому що це може стати причиною перегріву двигуна і виходу його з ладу.

Як визначити, пошкоджена чи вязкомуфта?


1) Перевірити візуально на витік силіконової зчіплюваної рідини.

2) Перевірити вільний хід підшипника в нагрітому стані муфти при заглушеному двигуні. Він повинен бути не більше 10 мм від сторони до сторони.

3) Перевірити роботу вязкомуфти перед холодним пуском, поки двигун ще не набрав робочу температуру. Вентилятор повинен обертатися пару оборотів. Якщо термомуфти заклинило, то її потрібно ремонтувати. Після цього потрібно перевірити вузол при робочій температурі двигуна. Заглушіть прогрітий двигун і прокрутіть лопаті вентилятора. Вентилятор повинен опиратися і дуже туго рухатися або не рухатися зовсім. Якщо він обертається легко або чути неприємний скрегіт, то вузол потрібно ремонтувати або замінити.

Наша компанія розробила методику ремонту вязкомуфт. Фахівці нашої компанії швидко та якісно виконають зняття / установку і ремонт термомуфти, що дозволить зекономити значні кошти, потрібні на заміну вузла. Тепер не потрібно побоюватися за перегрів двигуна внаслідок неефективно працюючого вентилятора. Просто запишіться на ремонт в наш сервісний центр!

bottom of page